Pricken över "i"

 *Innehåller annonslänk till Beijerbygg & byggmax*
 
 
Idag åt jag kantarellsmörgåsar till frukost, så gott!
 
 
Och så har jag målat tuppen på min ringklocka svart och satt upp den ute på verandan!
 
 
Jag gjorde inget med resten av klocka för att det ska passa in med resten.
Jag är iallafall supernöjd 😎
 
Sedan så åkte jag in till Furudal och gick en 5km runda med Sasha och när vi kom hem till Mickis igen så åkte vi ned till sjön så Sasha fick bada lite innan vi åkte och handlade. Sen så åkte vi förbi återvinningen med skräp.. Jag är jättenoga med sortering eftersom jag bara har tömning av mina soptunnor varannan månad och då brukar dom inte ens vara fulla. Och efter det så fick Mickis skjuts till jobbet igen men imorgon får hon nog lov att cykla! 😜
 
Färg och byggmterial till alla dina ideér hittar du här och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0