bloggtorka

Jag fick en sväng av bloggtorka i helgen.. med lite feber.. men just nu känns läget lugnt förutom att Sabina fortfarande är sjuk och jag trode hon skulle dö på kuppen inatt när hon typ tappade andan..
Hon är jätteförkyld och brukar få det riktigt jobbigt när hon är det för hon har så trånga näsgångar och man kan ju inte direkt se till att en 8åring ligger på mage..
Nu sover hon iaf och jag sitter här och dricker kaffe..

Jag höll naturligtvis på att slå på ändan imorse när jag följde Mickis till skolan och Teddy tyckte det var så roligt så han började studdsa runt som en studdboll.. tur nån har humor ^^
Det får gärna komma en massa snö istället för att det ska vara jättekallt och bara is ute!
Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas Sabina kryar på sig snart :)

2009-12-14 @ 11:07:45
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0