Mördarbacken

Brrr idag var det kallt att gå morgonpromenixen -10 grader är det!
Och det har kommit massor med snö inatt.. härligt!
Jag skottar till och med uteplatsen i år ju.. fast bara en gång om dagen för jag förstår mig inte på folk som står ute och skottar såfort det kommer 2 snöflingor dalande!? Man har väll bättre saker för sig?
Dessutom går det ju på 5 minuter även om barnen trampat på det för då får man bort stora kockor istället och det går ju nästan fortare.
Snön kastar jag på hunden för han har dålig humor och tycker det är dödskul ^^
Hur kul kan det vara att få en snökocka i huvudet?

Vi köpte en jättefin kungsgran igår oxå som Mickan blev kär i ;)



hmm..fråga inte..



Bilden gör inte granen rättvisa men vi spelade in en himla bra skräckfilm om granen som vi måste redigera lite först så alla läsare kan se den live sen ;)

Sen så hann vi med en tur till ladugårdsbacken och mördarbacken igår oxå och alla klarade sig utan att dö!
Bra va?
Jag kan säga att man behöver ingen pulka i mördarbacken om man samtidigt håller i Teddys halsband för då går det undan!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Mina vovvar har också väldigt dålig humor när det kommer till sånt =P

2009-12-21 @ 20:38:43
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Det SKA Bli en Mycket Intressant Julafton Iår! Fick iaf KÖPA Julklappar! Jättekul! Visst det Hade ju varit Kul å få köpa åt småtrollen... Men Är Jag Förbjuden, Hotad att bli Anmäld för Olaga Intrång Oxå... Törs Inte Tänka ens på Julklappar åt det hållet... Hittade, du? Vad du ville HA?? I Affären??

2009-12-22 @ 02:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0