Nötknäckarn

Jag vaknade kl. 5 idag.. kul va?
Nu sitter jag här och ska strax väcka Sabina som är den ända som sover fortfarande.

Teddy ligger bakom mig och knäcker nötter i hemlighet tror han ^^
Är det fler där ute i cyberspacet som har hundar som knäcker nötter?

Min vovve gillar mest valnötter, vilken är din vovves favorit? haha



Här ligger Teddy och kramas med lillmatte för självklart gillar han att kramas oxå :)
(Det syns inte på bilden men han håller sin tass runt hennes arm för att hålla fast henne så hon inte ska gå därifrån)

Kommentarer
Postat av: Annica

Gulligt!

2009-12-10 @ 07:10:47
Postat av: marre

Haha... oonej. Läppförstoring VILL man faktiskt göra om :) detta blir min 3:e gång! :)



men rolig jämförelse iallafall! haha

2009-12-10 @ 08:53:57
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0