Teddy i snön

Eftersom det var så himla poppis att Teddy gästbloggade häromdagen så får han göra det idag igen för det har inte hänt så mycket idag eftersom Mickis är sjuk så barnen har legat nerbäddade i Tv soffan nästan hela dagen och softat.
Jag och Nathalie har varit en vända på stan och handlat det sista och så har jag slagit in dom sista julklapparna så nu har jag bara köttbullarna kvar att fixa :)



Idag tog jag med min matte ut i snön och hon fick fota sig själv så det är därför hon ser knäppare ut än vanligt men säg INTE att jag sa det!
Ps. Det är inte sparkbyxor utan termosar!

En annan klarar ju sig utan en massa konstiga kläder ^^



Matte sitter framför mig i snön och jag dör av skratt!
Ställ dig upp människa!



Hmm.. ok är det krig du vill ha så ska du få det...



Pfff.. Tror du att du kan lura mig va?!



En tik vart?

Sen gick vi hem och skottade!


Kommentarer
Postat av: Annica!!

Ulrika! Du är för 'Skön' När du Talar FÖR Djuren... Skratt!!Läste på Chess Sida!! Du är JU VÄRRE ÄN JAG! Som Nu Har jag en Honungskatt på Skrivbordet! Innebär: Gå å lägg dig, För 17! Så VI Djur får sova nån gång! VI Måste vara Utvilade, NÄR VI sKA ''TERRA'' Dig upp ur *bingen*!!Om nå´ra Timmar!! Mjaooouuu!!/Honey ;p

2009-12-22 @ 02:05:53
Postat av: Anonym

Hihi vilken söt hund =)

2009-12-22 @ 08:17:37
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så söt vovve!



Kommer på köttbullekalas sen!

2009-12-23 @ 09:38:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ida

gud vad gullig hund! :) har en blandras som heter Teddy också:P

2009-12-23 @ 12:36:57
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: Annica

TEDDY, KAN ALLT!! Charmig, smart, Går 'FOT' OOM, HAN FÅR HÅLLA KOPPLET MELLAN TÄNDERNA PÅ SIG SJÄLV!!! Tänk Om CHESS kunde det, Hon har Nystartat med LINA,som en liten Valp! Rymmarhund...

2009-12-23 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0