haha

Mickis och Sabina hade feber och ont i halsen igår men idag är båda två feberfria så jag hoppas dom kan gå till skolan imorgon.
Vi hade tänkt gå och ta influensasprutan igår eftersom dom vägrade gå med skolan och göra det så jag hoppas det går att göra det imorgon fortfarande för det står inte hur länge dom kommer hålla på.

Idag ska vi försöka städa lite här fast just nu ligger tjejerna och kollar på film så jag får väll gömma sladden eller nått :)
Jag ska nog dammsuga ur min laptop oxå för den låter en massa och det gör den när den är dammig.
Jag kanske skulle ta och göra som ett ex gjorde,  spruta fönsterputs i datorn.. eller vad tycker ni? haha


Julklapp?





Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej=) Kom in på din blogg här när jag klickade runt lite. Vilken mysig blogg du har.

Såg att du designar en blogg ifrån ca 150 kronor. Jag är inte särskilt high på det här med bloggdesign och har en blogg både på bubbleroom och blogg. se och undrar om du då kunder hjälpa mig att designa min?

=) Kram på dig//Camilla

2009-11-24 @ 12:54:20
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se
Postat av: nathalie

sv: okeej! älskar dig med! <3

2009-11-24 @ 21:58:33
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Josephine

spruta FÖNSTERPUTS? I datorn? Viket Puckat Pucko

2009-11-24 @ 22:44:54
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, varför sprutade han fönsterputs i den?



Dammsuga brukade vi oxå göra tills en gång då hela datorn poffade.

2009-11-25 @ 11:56:32
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0