jag fick en hjärtattack!

Igår fick jag nästan en hjärtattack på min morgon promenix för att våran knäppa katt hoppade ut ur en buske och slog till mig på benet! Jag skrek men jag tror (hoppas) ingen hörde ;)

Sen gick jag min långpromenix på Femöre med hunden trots blåsten men det var lä i skogen och så tränade jag på vårat Wii i 50min  .. Jag har fått "öppna" alla yoga övningar nu och den sista dog jag nästan av att göra! haha
Jag försökte hitta en bild på det men det fanns inte på internet så jag kan ju låta barnen fota mig när jag gör den nästa gång men jag avstår nog för jag vill ju inte att mina läsare ska skratta ihjäl sig lixom ^^
Men om ni absolut måste se det så kan ni kontakta mig <----- där borta.. får jag in tillräkligt många röster så gör jag det ;)



GratisBio.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0