Lite roliga uppdateringar

Nu har jag lagt in "dagens citat" längst ner i vänstra menyn (Det är ett javascript så det ändras från dag till dag utan att jag behöver göra något)
Och så har jag gjort en meny längst upp till höger på sidan där ni kan kika på vad jag gjort på min dator genom åren.

Nu måste jag bara komma på ett nytt tema för bloggen eftersom Halloween är över..
Men det lutar åt att jag gör ett jultema redan nu så slipper jag byta igen om en månad :)

Glöm inte att svara på veckans fråga!


Affiliator.com


Kommentarer
Postat av: Jag

Citatet, var Klockrent! Fick du leta länge??? Fniss

2009-11-01 @ 16:35:49
Postat av: JAG

Smart tänkt!!

2009-11-01 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0