Mörkt och ruggigt idag

Usch vad mörkt och grått det har varit idag..
Jag bakade grahams tekakor under förmiddagen och Sabina åt två stycken med gurka på när hon kom hem ifrån skolan och tyckte det var det godaste brödet hon ätit.. haha jag som alltid bakade sådanna förut :)
Så nu får jag nog börja baka sådanna igen!

Vi fick ett stort julpysselpaket med posten idag så vi har faktiskt julpysslat lite redan..



Lite suddig bild men visst blev det fint?

Efter maten så gick jag ,Jasmine och Sabina som cyklade, ut med Teddy en runda runt Ramdalen och jag lurade i Jasmine att jag brukade springa uppför en backe som är jättebrant minst 3-4 gånger..
Hon kutade uppför och jag efter och sen sprang hon ner och en gång till upp igen :)
Väldigt duktigt gjort av henne men hon dog nästan på kuppen oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Monstret

Jättefint!! Mina har ju sagt UPP PYSSLANDET!!!

2009-11-12 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0