Puckad granne

Puh vilken dag!
Min granne Kajsa kom förbi precis innan det var dax att hämta Sabina och hon hade det glädjande beskedet att grannens soc anmälan på dom var avskriven och soc tyckte precis som jag att dom gör ett bra jobb när dom har så mycket problematik i familjen :)
Soc tyckte väll även att det kanske inte är så smart att ge igen för det gynnar ju knappast dom..

Mickis har äntligen städat klart sitt rum efter lite bråk.. suck!
Men nu är hon jättenöjd när hon fått nya mattor och en egen julstjärna :)

Jag har putsat köksfönstret och när jag gick ut så hör jag puckolotta säga "ja på den här gårn får man ju inte ens prata" till nån som hon satt och prata med.. snacka om puckad!!
Tänk att det är så jäkla viktigt att sitta ute och gapa till 01 på natten (oftast) och att det är så jäkla viktigt att sitta utomhus och prata i telefon så alla hör vad man har för problem som tex. att säga upp fel del i A-kassan osv.. eller för att inte tala om att parta och va skitfull kl. 05 på morgonen tillsammans med sin 14åriga son!
Stackars hon får inte ens pjata..
Jag kontrade iof med att säga till Kajsa att "ni kan slänga den här soffan oxå för nästa år är det förhoppningsvis tyst här så vi kan köpa nya utemöbler och använda våran uteplats"
Förmodligen är hon för korkad för att fatta piken ^^

Sen så har jag städat städat ur föråden här inne och förådet ute på en massa skräp som Kajsas karl och hans kompis kört till tippen!
superskönt att få det gjort :)
Förmodligen kommer det klagomål från grannen för det var första gången som jag förde en massa oväsen! hahaha

Vi har hunnit med att julpynta lite och hängt upp adventskalendrarna som barnen får presenter i och lite annat..



TV pynt!! hihi

Nu har jag lite tomtar kvar som ska sättas ut och så måste vi köpa frukt till fruktfatet som vi brukar ha varje år :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: Nåwh, tack så mycket! :D

2009-11-27 @ 20:56:28
URL: http://doli.blogg.se/
Postat av: Kitsune

HAHAHHAA puckolotta xD Jag hoppas det inte är mig Lotta du syftar på. Dock har jag ingen fjortonårig son vad jag vet >.<

2009-11-27 @ 21:07:15
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0