Sådärja

Nu har jag skickat min version av hur det igentligen ligger till då barnes pappa övergav sina barn.
Jag brukar bli påhoppad med en massa elakheter så fort jag skriver något negativt om mina barns pappa.
Det är hans nya tant som går i taket som vanligt och jag är sjukt trött på henne och hennes "ja" sägare som inte har en aning om vad som hänt igentligen, Men nu vet dom två som kommenterar elakt om mig just nu för "ja" sägarna kommer och går det har dom alltid gjort hos Marinne.

Är det någon som känner att dom vill ha min version så är det bara att höra av sig fast Marianne kommer ju säkert lägga ut en redigerad version på sin blogg så det ser bra ut för hennes del för så brukar hon göra.

Till Marinne : Jag har ignorerat dig sedan vårat sista tjaffs men du kan visst inte låta bli att ösa skit om mig endå på din blogg, Det måste ju ha varit frustrerande att jag dissat dig så som du har försökt.

Och så sitter ni och skriker att jag ska växa upp när det i själva verket är ni som som borde göra det.

Jag kommer fortsätta skicka det här brevet till alla dina "ja" sägare i framtiden också för jag är grymt trött på att du springer runt och säger att allt är mitt fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

?

2009-11-10 @ 14:17:25
Postat av: besarta

haha vilken gullig blogg!

2009-11-10 @ 18:29:24
URL: http://besartahoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0