Skicka dom på charmkurs

Usch idag är det kallt ute men man blir ju varm av att powerwalka och det har jag precis varit ute och gjort med hunden i en timme :)
Det snöar lite grann, hoppas det kommer mera så barnen kan åka pulka! (och jag med ;) )

Precis när jag kom in så ringde dom från Oxelösunds stadsnät och svamla om att jag hade telia nu vilket jag inte har och då svamla han vidare "ja men du har haft"
- ja men det var väldigt länge sen sa jag.. (Har nog haft det jag har nu i 7-8 år iaf)
Då säger fanskapet något som jag inte riktigt hörde och så la han på luren mitt i meningen!!
Man blir ju mållös!
Skicka dom på charmkurs!!

Nu ska jag sortera tvätt och komma fram till vad jag ska ha med mig för kläder till Mora i helgen!
"har inget att sätta på mig!" ;)



Kommentarer
Postat av: Kath

Det är hopplöst, hela garderoben full, men har inget ändå.

2009-11-12 @ 13:03:41
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja gud folk som slänger på luren på det viset är ju så jäkla dryga att ha och göra med. Sedan från ett företag då dessutom!?

2009-11-12 @ 15:19:23
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0