Skratta du ;)

Barnens låtsas moster (är igentligen farmors moster eller nått sånt) frågade mig om jag har lite att göra nu när jag är ledig från jobbet..
Vad tror ni?
Jag kanske ska ha det som veckans fråga! haha
Och jag erkänner jag har nog lite för lite att göra fast jag skulle ju kunna..

*Baka
*Rensa i förådet på nedervåningen
*städa pysselskåpet igen
*slå in julklappar
*sortera på Mickis rum
*putsa fönster

Finns säkert mer men det där var väll det som kanske om man har lust att tänka så "mest akut"
Fast iof så måste jag ner i förådet och leta fram min varma jacka för jag kommer frysa ihjäl annars.. eller så köper jag en ny kanske..

Sabina har köpt chokladkalendrar till alla barnen idag så nu är det fixat! ;)

Idag har jag..

*slappat
*pratat i telen
*haft grannen på besök
*suttit vid datorn
*handlat


Vart tar tiden vägen??


Tjäna pengar på din webbplats!

Kommentarer
Postat av: Farmors Moster, eller ''Monstret''

Är det inte väl TIDIGT Slå in JULKLAPPAR!! Det kunde du ju ha sist på listan... Men du är ju Vuxen, petämmer sälv!! Krmixx ''MONSTRET''

2009-11-06 @ 10:52:56
Postat av: Ulrika

sv till Monstret.. en förklaring till varför det är en bra ide att börja slå in julklappar kommer i ett nytt inlägg ovan :)

2009-11-06 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0