Usch!

Regnet bara öser ner här!
När jag gick till skolan med barnen imorse så var det snöblandat regn och hård blåst, Vi var dyngsura när vi gått 10 meter och Teddy tyckte altihop var mitt fel och hoppade omkring som en studdsboll och bet i kopplet..

Jag skulle ha åkt till Nyköping och städat idag men Jasmine är fortfarande sjuk och Teddy måste ju ut på eftermiddagen så jag får ta det imorgon eller nästa vecka istället eftersom jag kan bestämma lite själv när jag ska göra det men lite synd att jag inte kommer iväg för jag skulle få skjuts ut till Gumsbacken för att köpa vinterstövlar åt tjejerna osv. och sedan få skjuts hem.

Nu ska jag scanna in skolfotona så jag kan skicka tillbaka alltihop ;)

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: hahaha! jag tänkte samma sak! xD Jag får hoppas det iaf!;)

2009-11-05 @ 15:25:21
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack! Ja, det är hennes absoluta favoritleksak och hon brukar ha lite svårt att släppa den :)

2009-11-05 @ 17:35:57
URL: http://annaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0