Skitregering!

Usch idag har jag för ovanlighetens skull en riktigt dålig dag..
Var länge sedan jag kände så här.. men just idag verkar allt så jäkla hopplöst!
Jag ska för det första jobba natt nu i två nätter och förmodligen får jag inte sova ordentligt på dagarna tack vare kackerlackan jag bor granne med..
Sen så börjar mina 75 Akasse dagar jäms med arbete gå ut så jag får två val..

1. säga upp mig från mina timjobb och gå enbart på Akassa och har då 200 dagar kvar i väntan på en schemarad.
2.Bli avstängd från Akassan och hoppas få ihop det med timjobben.

Visst det har ju gått ihop hittills men vågar man chansa?
Som det är just nu så vet jag bara om 3 turer i october och det brukar ju bli mer men man vet ju aldrig!

Jävla skit regering säger jag bara!!
Jag har kunnat stämpla upp med Akassa ända sendan -99 när jag inte gått på schema och nu går det inte längre.
Jag har faen inte lust att gå hemma och dra heller för den delen!
Även om jag vet att det kommer bli rader lediga på båda jobben framöver så vill jag ändå inte vara ledig just nu..

Ser inte fram emot att gå och dra benen efter mig i tråkokle i 2-3 mån.. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0