En rökare är lite glöd i ena änden och en idiot i andra!

Jag är inte nöjd än med utseendet av bloggen än men jag ska ju jobba 2 nätter nu i veckan så jag fixar klart då :)
Hoppas jag får sova då föresten för min granne Lotta har en aning svårt att knipa käft.. den glappar faen 24/7!!
Imorse vaknade jag av att hon sitter utomhus och ger order till barnen innomhus vad dom ska göra!?
Sen kör dom upp bilen på gården och packar in en massa barn i den kl. 7.30 en söndagsmorgon!!
Det var mkt skrik och gap men dom lär ju inte sina barn att visa hänsyn direkt!
Konstigt att den andra familjen som skulle på samma fotbollsmatch klarade av att hålla sig vid garagen och packa in och dom var tysta dessutom ^^
Jag öppnade balkongdörren och skrek åt dom att lära sig hålla käft nån gång!!
Lotta kunde med att gasta tillbaka med full hals men veti 17 vad hon sa för jag stängde och gick ner för trappen..
Kanske ska gå ut och fråga vad hon sa man blir ju lite nyfiken på hur en människa som tror hon äger hela världen tänker liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0