Dagens sämsta..

Går till en telefonförsäljare (vad annars lixom)

I lördags ringde en tjej ifrån Ephone mig och frågade vad jag har för tele/internet och jag frågade om det var billigare än den jag har idag och det hade hon ingen aning och lät jäkligt dryg i rösten och försökte lite snabbt få mig att tacka ja över telefonen.. (seriösa tel/internet försäljare brukar veta vilken som är billigast)
Så jag avbröt henne och sa..

- Du kan ju ta och skicka en broschyr om det istället för jag tackar inte ja till något över telefonen ändå!
Fick till svar..
- Nej vi gör inte så av "miljösjäl"!
Då sa jag..
- ja men då är det inget för mig. och så la jag på luren!

Idag ringde människan upp igen och säger med samma dryga ton..
- HEJ du kontaktade ju oss om att byta tele och internet operatör har du kollat upp oss på nätet nu?
Svar...
NEJ du kontaktade MIG och jag har NIX på den här telefonen *klick*


Pantade människa.

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag tror vårt bröllop kommer att bli väldigt romantiskt och vackert =)

2010-04-12 @ 12:24:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0