Testat

Jag har testat Dove visiblecare duschcreme genom Buzzador!



Min dotter Nathalie.

Jag tycker att den är bra, huden blir len men jag vet inte om den ser "yngre" ut då jag har bra hud redan.
Jag är inget fan av duschcremer så jag kommer nog inte att köpa den i fortsättningen om inte nån av barnen vill det för att det verkar som om just barn gillade den skarpt!

Flera av mina vänner som har testat den har sagt att deras barn har lagt beslag på provflaskan och kommer fortsätta köpa den för att den luktar så gott och huden känns len.

Alla som har hjälpt mig att prova Dove visiblecare duschcreme har bara haft positivt att säga om den.

Vill du också testa gratisprodukter?
Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Jag köpte faktiskt den när jag var och handlade sist :) Men enbart för att den är så bra när man rakar sig, däremot håller den inte vad den lovade. Men överlag en bra duschcremé.

2010-04-10 @ 10:16:20
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Johan.E

Jag änvände den också en gång...men jag såg så ung ut så jag kom inte in på Tellus...så jag har slutat!

2010-04-10 @ 11:47:19
Postat av: Ulrika

hahaha... var det därför inte Pia kom in på krogarna sist vi var ute?

2010-04-10 @ 11:50:00
Postat av: Johan.E

Nej det var ju linserna som satt snett vet du väll...haha ;-)

2010-04-10 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0