Testat

Jag har testat den här ansiktscremen ifrån lòreal genom Buzzador.



Och jag kan verkligen rekommendera den för jag gillade den skarpt!
Dels så fick jag en jämnare färg i ansiktet och då ser man ju mkt fräschare ut.
Jag har också delat ut prover till flera stycken och dom som testat den tycker samma sak.
Jag kommer fortsätta köpa produkterna :)

Setet på bilden kostar ca. 600kr i butik och jag fick prova det gratis genom Buzzador!
Bli en Buzzador du också!
Du betalar inte ens porto på paketen som du får hem!

Kommentarer
Postat av: Johan.E

Om du får lådvin eller champagne eller nått så får du gärna skicka lite prover...det testar jag gärna :)

2010-04-09 @ 19:55:26
Postat av: Ulrika

haha.. Johan du har första tjing på det! :)

2010-04-09 @ 20:11:43
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0