Min snygga snöborg!

Idag när jag hade varit ute på min långpromenix med hunden så tog jag tag i snöskottningen här och det tog väll ca. 5-10 min och så här fin är snöborgen nu!



Kanske inte syns så bra men ändå..
Nu måste jag bara övertala barnen att det är skit kul med en snöborg! haha

När jag gått in och slängt på mig mysbrallorna så hade det börjat snöa igen!
Fast som tur var så kom det inte 3 DM som det gjorde igår!

Just ja!
Igår bytte jag äntligen ut julgardinerna!!



Baccardie ligger och smyger..
Och jag vet att dom är skrynkliga men det var innan jag sprayade vatten på dom så dom blev tunga och slätade ut sig!
Skitsmart för då slipper man stryka för det tråkigaste som finns är att stryka gardiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0