Teddy gästbloggar!

Idag var min matte arg som ett bi så jag tog med henne ut på en långpromenix så hon skulle tagga ner sig lite!



Bäst att hålla sig på stigen så man inte drunknar!



Eyyyy nu blev jag lurad att hoppa efter en snökoka som matte slängde!
(Notera att jag står upp och är ungefär lika hög i manken som en normalstor schäfer)



Ja men här kan man ju sitta och spana det är ju skönt att bli lite avkyld efter en halvtimmes promenix..
Matte skrattar fattar ingenting!?

Nu är matte glad igen och det är helt och hållet min förtjänst! :D

Eller så var det för att barnen städat hela lägenheten och skottat utanför medans vi var borta ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

naaw söta bilder :)

2010-02-23 @ 22:18:59
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Chess, Teddys Kompis

Härligt i snön, Teddy! Jag fick åxå en Rejäl Promenad idag! Hääärligt! 'Nackswing' Chess

2010-02-25 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0