Bimbo tipsar!

Idag tänkte jag tipsa om lite vettiga och meningsfulla FB grupper!




Precis! Varför?



Jajjemen så är det och dom som vet mest är dom som inte ens känner den dom pratar om!



Perfekt ju, man slipper anstränga sig för att bli en spännande person!



Japp varför ska man behöva fylla i alla uppgifter som dom redan har i sina datorer?



Denna är jag med i bara för att det är en kompis grupp men jag vet ett par st. som skulle behöva den! mohahaha



Japp gör det!



Klart det är deras fel...

Har ni några tips på roliga FB grupper?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som om alla använder CS förutom jag som använder 7.0 Får nog ta och fixa det istället. Tack för tipset om sidan

2010-03-28 @ 18:14:32
URL: http://www.lilith.se
Postat av: klara

Jag är medlem i gruppen "HELVETES JÄVLA SKITMOBIL... åh, nu funkade den" xD

2010-03-28 @ 18:39:10
URL: http://klaraspacet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0