En rolig lista?

Du heter: -Ulrika

Smeknamn: - Ullis

Låt som när du är ledsen sörjer till: - ehh.. seriöst sörjelåt? har nån dött elller?

Beroende av: - internet

Vad tror folk om dig: - Förmodligen tror folk att jag är knäpp :)

Stämmer det: - Japp

Vad får du oftast komplimanger för: - Mina kropp och mitt leende

Vad säger du för att imponera på någon: - inte mkt

Hur imponerar man på dig: - hahaha.. det gör man inte.

Brukar du skratta för dig själv: - Japp

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: - hmm.. *censur*

Var bor du: - Hemma

Trivs du där: - Nej för jag har störda grannar!

Äger du några converse: - Nej men två av barnen gör

Hur svarar du i mobilen: - Beror på vem det är *hellu* eller *ja det är ulrika*

Brukar du komma i tid: - Ja alltid

När mår du bra: - Dum fråga det låter som om folk sällan mår bra!

Vanligaste färg på dina kläder: - jeansfärgat och svart tror jag.. eller grönt kanske..

Vad saknar du: - hästar

Hade du en bra kväll igår: - hehehe.. ja ;)

När brukar du oftast gå och lägga dig: - 22

Är du blyg: - Ja väldigt

Sysslar du med någon idrott: - nope

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Nej

Har du spytt offentligt: - Ja när jag var typ 14

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - Bete mig som ett svin!

Är du nöjd med ditt liv: - Nej jag vill ha ett jobb

Vad gör du i morgon: - ingen aning

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: - ingen

Vad längtar du till: - Sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap: - Umgås inte med människor som inte är "bra"

Tycker du om någon just nu: - ja såklart

Vilken tid gick du upp idag: - 7

När grät du senast: - oj det var länge sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: - skulle lätt göra av dom på en dag..

Bär du glasögon eller linser: - båda

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - nope

Vill du gifta dig: - har redan varit gift med ett svin, tror det räcker men man vet ju aldrig.

Vill du ha barn: - Ja såklart vill jag ha dom jag har! (Den som inte vill ha sina egna barn är dum i huvudet!)

Solar du ofta: - på sommaren ligger jag på stranden så ofta jag hinner och nu solar jag i solariet nästan en gång i veckan.
Är du bra på att laga mat: - jag äger på att laga mat, mitt ex sa alltid att allt jag lagade var det godaste han hade ätit!

Är du flygrädd: - nej

Hur vig är du: - jag kan nästan gå ner i "spagetti"

Vilken är din favoritglass: - cornetto tror jag

Tror du på ett liv efter döden? - shit jag trode att dör man så gör man det lixom..

Är du morgon- eller kvällsmänniska: - inget av det.. haha

Röker du: - nope en rökare är en idiot i ena änden och lite rök i den andre..

Hur ofta tränar/motionerar du: - varje dag nästan

Senaste låt du hörde: - ingen aning

Kommentarer
Postat av: Annica

Ev temporär lösning på G!

2010-03-18 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0