Jöbbat

Idag har jag jobbat igen så jäkla skönt att jobba igen jag skulle kunna jobba varenda dag och dom jag jobbat med förut vet att det är så även om det finns vissa gränser kanske ..haha

Sen så damp nästan 500kr ner med posten som var tillbaka betalning för nån räkning som jag råkat betala 2 gånger i september så det tackar vi för!

När jag kom hem ifrån jobbet så hade Jasmine dammsugit och torkat golven på mellanvåningen och fixat diskmaskinen osv.<3

Nu ska vi ut en sväng med Teddy jag går och barnen åker inlines :)

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Härligt och få tillbaka pengar - men det var väl en jävla tid det tog att få det ordnat!!!



Sv: Tro mig - jag har lämnat mycket utanför den dörren lite diskret ;)

2010-05-06 @ 20:14:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Men i alla fall... jag slängde upp en liten länk till dig under kategorin "Bloggar" :)

2010-05-06 @ 20:51:31
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0