Fars dag?

Ja min pappa har jag aldrig träffat och vad beträffande barnens pappa så måste nog en pappa vara närvarande för att förtjäna att firas, så nej vi firar inte idag.

Det räcker inte med att ha dom en gång i halvåret och sen förstöra deras höstlov med att kräva återbetalning från fk för tiden dom var där.
Och sen sitta och säga att "kanske" ni får komma då och då osv.
Behöver man nämna att dom "kanske" skulle dit på höstlovet men att han sen inte har hört av sig en enda gång sen dom var där i juli?
Sen "kanske" dom ska dit på jullovet ^^
Men sen "kanske" det lika gärna tar 4 år igen mellan gångerna som det gjorde innan han hade dom förra jullovet.
Sen kan man ju undra hur svårt kan det va att hålla telefonkontakt med sina barn?

(Min äldsta dotter har en bra pappa som alltid funnits där även om avståndet varit stort och det inte jag har kunnat ge Nathalie har han fixat.)

Nej jag inför nog en andra mors dag idag för det är ju helt och hållet min förtjänst att mina barn blivit så fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0