Flytta ihop?

Funderar du på att bli sambo?
Och vill du inte bli av med allt du äger den dagen det ev. skulle ta slut?
Då borde du kika in på avtal.24 och teckna ett samboavtal som skräddarsys just för dig så slipper du obehagliga överaskningar den dagen din sambo flyttar!

På sidan kan du även hitta bodelningsavtal, rotavdragsavtal, försäljning av bostadsrätt, gåvobrev, hyresavtal för andrahandsuthyring, uthyrningsavtal för villa, köpavtal för bil och MC mm, samäganderättsavtal, testamente och äktenskapsförord mm.

Du kan också läsa dig till hur det funkar med familjerätt och hur det funkar att driva ett företag och mycket annat som kan vara värt att veta.

Jag tycker det är en riktigt bra sida.. tänk om jag själv hade varit så smart så jag tecknade avtal med mina ex. då hade jag nog sluppit fått mitt hem länsat medan jag varit på jobbet!
Ja faktiskt så är det lite komiskt att båda mina ex. gjort det...

Sidan är helt klart värd en titt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0