Funderar du på att ta ett lån?

Isåfall ska du tänka efter före väldigt noga och inte göra samma misstag som jag och skriva på för någon annan, Även om jag gjorde det andra gången under hot så kommer jag få leva med avbetalningarna och kommer ju självklart aldrig någonsin göra om samma misstag.
Men ibland behöver man ju låna pengar tex. till en ny bostad eller en bil osv. och är du osäker så tycker jag du ska kolla in den här sidan!
Där hittar du en massa bra tips om lån.

Det absolut dummaste man kan göra enligt mig är att ta sms lån när man har slut på pengar.
Sms lån är väldigt enkelt att få och du får pengarna fort men sen när du ska betala tillbaka så svider det ordentligt i plånboken. (exempel: låna 1000kr och du får betala tillbaka ca. 1300).

Men en sak är jag iallafall tacksam över och det är att jag har klarat mig utan betalningsanmärkningar!
Så den dag jag får fast jobb igen så kan jag ta ett lån på banken till att lösa mina skulder eller köpa hus eller bil om jag vill :)

Så var smart och var noga med att betala dina räkningar!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lån, kolla runt på nätet vilka banker som har lägst ränta, svårare än så e det inte!:)

2010-11-09 @ 08:31:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0