Innebandy

Idag vaknade jag som vanligt kl. 5 = drygt och idag så struntade jag i att försöka somna om så jag gick upp och drack en kopp te och katten tyckte han skulle vara framför dataskärmen och slitzade upp hela mitt ena lillfinger när jag skulle lyfta ner honom...
Sen lyckades jag faktiskt somna om och gick upp runt 11 och då messar Pia och säger att vi bara måste gå på innebandy ^^
Så det gjorde vi och nu är det våran nya hobby på söndagar... haha
Det roligaste på innebandyn var väl när Pia skriker..
- IN MED DEN DÅ!
När alla andra var knäpptysta..
Jag bah.. Men Pia du är inte hemma nu.
- Just ja men Mats hade säkert sagt "inte här" om han varit med säger hon då och jag tyckte att ja om Janne varit med så hade han sagt "ja men kom då"..

Sen gick vi hem när alla snygga killar kom :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0