Brustet hjärta

Jag har en dotter som hoppats och försökt att lita på sin pappa som gång på gång sviker henne...
Det känns i hjärtat när hon stänger in sig på rummet och sätter sig och skriver om hur hon känner det och jag vet att jag inte kan göra ett skit åt det :(

Jasmines inlägg på bloggen.

Vad gör ni nu då alla ni som anser att han gör rätt?
Stämmer Jasmine för förtal för hon får väl inte känna sådär va?
Nej jag tror inte det va?

Men det är så här det är fatta och förstå och jag kommer inte snacka väl om honom fören han tar sitt ansvar för barnen han satte till världen.

För mig hamnar dom i första rummet just för att dom är mina barn och jag skulle aldrig välja något framför dom men det har deras pappa gjort och just därför är han inte värd ett jäkla skit.
Han är en loser.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ja visst är hon, man vill bara gosa med henne hela tiden ^^ men riktigt busig är hon.. Och nu kloar hon på soffan :/ Alex blir inte så glad då.. Men vi tänkte köpa ny soffa när hon har lärt sig. Kattmynta fungerar inte, jag vet inte om det är för att hon är så liten eller för att hon inte är intresserad, vi har testat i alla fall! /: Men förhoppningsvis så lär hon sig snart, vi ska köpa en vatten spruta så vi kan spruta vatten på henne när hon gör något dumt haha, va elakt de lät X)

2010-10-08 @ 09:55:15
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0