Jag har inget att skriva!

Idag har jag varit på Ramdalens IP med Pia och kollat på barnen när dom hade friidrotts tävlingar.
Det var årskurs 4-6 och Mickis kom 4a i bollkastning, det var typ 10 cm kortare än 3an men hon är lika glad för det :)
Men vi stack därifrån vid 10.30 redan för jag höll på att frysa ihjäl!

På eftermiddagen så röjde jag i Mickis rum och hittade en död fågen bakom en bokhylla!
Ganska äckligt eller hur?
Gissar att boven i dramat är våran katt!



Imorgon ska jag provträna på vårat nya gym här i stan... hahaha
(Vad har jag gett mig in på?)
Och senare i veckan ska jag köpa familjekort på badhuset oxå så jag kan varva träningen med lite simning för just nu kommer jag mig inte riktigt för att gå ut och gå.

Ps. Jag hade visst något att skriva trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0