Jag hoppas..

Seriöst att ni idioter som sitter med era fasta heltidsjobb och skriker att moderaterna gör rätt för alla bidragstagare är lata och inte vill jobba..
Jag hoppas ni blir av med era jobb och nekade a-kassa och får leva på socialbidrag i en 1a med kokvrå eller varför inte en koja i skogen för ni förtjänar ju inte bättre!
Eller ännu bättre hoppas ni blir obotligt sjuka så ni får känna av regeln om att man bara får vara sjuk en viss tid sen blir utan sjukersättning och soc nekar er pengar för du får ju ingen ersättning från fkassan så då kan du ju jobba loser!

Jag hoppas så jag dör och sen när ni har det så så ska jag skratta tills jag dör!

Hoppas hoppas hoppas.

(ibland måste man skriva av sig och jag skrattar ihjäl mig när jag tänker på hur många jag retade upp nu).

Kommentarer
Postat av: Susanne

BRA skrivit! Visst kändes det skönt. Dom vet inte vad medkänsla är..Hoppas du får ett jobb snart! / Kram Suss

2010-09-17 @ 13:48:02
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Annica

Du skriver ju om verkligheten! Blir det någon som retar upp sig, Låt dem! De kan ju hamna i samma situation!! Bra Du RÖT TILL!!

2010-09-17 @ 19:09:11
URL: http://urverkligheten. blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0