Tomt

Det är så tomt utan dig!
Jag kan inte ens gå ut och gå för vart ska jag gå där det inte påminner om dig?

Som min kompis sa "Det känns konstigt hemma hos dig".
Ja det är tomt och luktar annorlunda.. Du luktade ju så sjuk i slutet.

Du tog en sån stor plats i mångas hjärtan hoppas du har det bättre och slipper ha ont där du är .



När jag tittar på den här bilden så vet jag att jag inte tog fel beslut för du hade inte den här utstrålningen i slutet.
Och du svarde ju inte på medicineringen och sista dagen kunde du ju knappt sätta dig för att bajsa..
Men endå så känns det så svårt..

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: ja visst är den lite häftig?! (: haha, coolt, fast de e ju inget nytt att vi säger/skriver saker samtidigt haha. Jag kanske blir som du en dag! :P



Älskar dig med <3

2010-09-16 @ 11:21:01
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst känns beslutet svårt, trots att man vet att man gjorde rätt. Fick gå till vet. och avliva en av mina älskade katter nu efter semestern. Grät som ett barn av saknad../ Kram Suss

2010-09-16 @ 17:35:35
Postat av: Junitjej

Att mista en kär fyrfotad vän är jobbigt. Men att se den älskade vännen lida är ännu jobbigare.

2010-09-19 @ 12:26:43
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0