Dag 10- Det här hade jag på mig idag

Jag ligger lite efter med den här fåniga listan faktiskt men hur kul är det att fota sig själv i en spegel?
Men jag gjorde mitt bästa att se ut som en 14is och jag måste nog säga själv att jag lyckades nog ganska bra fast läppplutet får jag nog jobba på!



Hmm.. jag ser lite rädd ut?!

Vad tycker ni?
Assnyggt med röda mysisar och blå tröja va?

Eller ok nu ljög jag.. Jag hade faktiskt jeans på mig när jag var ute men det var roligare att lägga ut den här bilden... haha

Kommentarer
Postat av: marre

rätt så full, jaaa :P Haha. Ibland är det kul att stå på andra sidan!

2011-01-28 @ 14:37:45
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser jäkligt bra ut....tycker jag :)

2011-01-28 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0