Dag tre- Mina föräldrar

Haha ja vad ska man säga...
Min biologiska mamma lämnade bort mig innan hon ens vaknat upp ur narkosen efter kjejsarsnittet och jag och min tvillingsyster blev placerade på barnhem tills vi blev 6mån då vi blev fosterhemsplacerade hos den som jag idag kallar mamma.
Min pappa vet jag heter Hans och jag har en adress dit mer vet jag inte och har inte ens sett ett foto på honom.
Mitt ex tjatade om att vi skulle åka och ringa på bara för att se hur han såg ut eftersom jag inte är ett dugg lik min mamma och tydligen ska vara väldigt lik min pappa.
Men det blev aldrig av...
Vet inte om jag är så intresserad av att känna honom heller men han bor tydligen i Karlskoga iaf.

Känner du nån snubbe som heter Hans i Karlskoga så hojta! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0