Lägg ner din nolla...

Jag har en skitzofren kommenterare som inte vet vad han/hon heter...
Bestäm dig nu ska du låtsas heta Sofia eller blir det Emelie?
Och sen kanske skita i att kommentera ifrån ett telenor abonnemang?
Det är ju lixom inte så många som har det numera ^^



Min fråga blir...
Vad har du lärt dig!?



Ja du Sofia/Emelie det kan du nog räkna ut själv eftersom du tydligen läser min blogg...
Men hojta till om du inte kan räkna så hjälper jag dig gärna.

Sen länkarna som du skickat med..
1a gick till djurförsäkringar och jag har haft djur i hela mitt liv så jag vet nog att man har dom försäkrade.
Fick ju ta bort min förra hund för ett år sedan och det var ju inte gratis direkt men som tur var så täckte försäkringen ^^
2a gick till SMS lån... Du är väl inte så korkad så du tar SMS lån?

Sen nästa gång du kommenterar så måste du inte nödvändigtvis scrolla längst ner i bloggen för jag ser det ändå och struntar du i att hitta på en massa bullshit så kanske jag är snäll och tar bort detta.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har också fått en massa sådana kommentarer... Skit störande >< Sen är mailadresserna falska också ^^

2011-07-20 @ 19:32:01
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0