Utgång

Igår grillade vi på Pias bakdel men jag snackade iof mest WoW med hennes son och hans tjej istället för att grilla men man kan ju inte lägga sig i när man har en grillexpert närvarande eller?

Sen cyklade vi ut till Sailor och där var det typ dödens tråkigt och bara gamlingar så vi drog vidare till Läget och det var inte så kul där heller men det blev ändå en lyckad utgång fast jag har ju iof inte så mycket att jämföra med för jag har inte varit ute sen vi skakade loss till popjörgen på Dahlins i februari.
(Ni vet Elvismoves och det innebär att man bara skakar lite på det ena benet ^^)

Sen hittade jag nån skum kille eller iof så var det ju han som hittade mig.. haha
Men vi drog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0