Skolavslutningar och studentfirande

Kom hem ifrån Eskilstuna för en halvtimme sedan efter att ha firat Nathalies student.
Hennes kille Alex tog ju oxå studenten idag eftersom dom gått i samma klass :)

Vi kom till Eskilstuna vid 13.45 (jag barnen och mormor Elza och mormor Sylvia) Vi mötte upp min syster och hennes kille och traskade iväg till skolan där vi till slut hittade Nathalies pappas släkt i trängseln och värmen.. Var typ 30 grader tropiskt värme med åska i luften fast solen sken ^^
Tyvärr så var det för mycket folk för att man skulle kunna se när dom sprang ut men hon hittade oss som tur var :)

Efter det så kom det lite regn, typ jättedroppar fast inte jättemycket.. skumt haha

Sen tittade vi på kortegen i säkert en timme och efter det var det dax för thaibufé och efter det så tog vi en prommis till Stenby och festade lite med Alexanders släkt tills det var dax att springa till bussen som skulle ta oss hem!

Hände en massa på vägen under dagen som jag kommer skriva om senare men nu ska jag sova och självklart kommer det en massa bilder både ifrån Mickis och Sabinas skolavslutning och Nathalies student :)

(Nathalie var med på Mickis och Sabinas skolavslutning eftersom jag jobbade och eftersom barnen inte har någon mer som ställer upp så hade Jasmine ingen som tittade på.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0