höhö

Nathalie räddade en fluga ifrån en hemsk död emellan fönstren nu och när den blev utsläppt matt och jävlig då tog vinden den och slog den till döds mot husväggen :D
Katten kommer sörja för hans leksak sedan flera dagar tillbax är borta nu :(

Mickis och Sabina är på badhuset i Nyköping med Johan B och hans flickor och dom blir inte utsläppta fören dom är utmattade sa han (Eller när han är utmattad kanske...).

Nu ska vi äta scones till frulle som Nathalie har bakat fast först glömde hon smöret så vi fick ta ut sconsen ifrån ugnen och blanda i det hihi


Kommentarer
Postat av: Stig Olsson

Tack för din koll! :)



Det jag undrade var om det gick att göra om sidan så att den får ett bättre utseende än vad den har idag.



Eller är det så att jag bör byta bloggställe? Jag har visserligen en blogg på wordpress, men jag är inte bra på att designa så den ligger mest och skräpar... den heter cyberliv.wordpress.com.



Det jag tappar är två års arbete, eller vet du nåt om det går att flytta över?

2011-03-27 @ 13:02:17
URL: http://cyberliv.se/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0