Kvällen då..

Jag har ju jobbat och eftersom jag fått ett schema där jag har 5 kvällspass på raken (denna vecka blev det 4 eftersom jag började den 1) så bestämde sig Pia för att barnen kunde äta och mysa hos henne istället så dom slapp nattis en fredags kväll och jag slapp gå upp min första lediga dag och hämta dom kl. 8.30 på nattiset.

Efter jobbet gick jag iaf till henne och vi drack lite vin och åt kycklingtortillias och nu är vi hemma och tjejerna sover..

Nu var det tänkt att jag skulle nörda lite men jag hoppar nog i bingen istället :)

Kommentarer
Postat av: Monica/handbruten

Go´morron!

Vad är det för arbete du fått? Det låter som du jobbar jättemycket.

Kramizar

2011-03-05 @ 11:35:52
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0