Senil

Nu har vi varit ner på stan och handlat, jag med huvudvärken från hell..
Molly som bara går om hon har en cykel framför sig (Ser hon en moped eller motorcykel då springer hon som en blådåre.. och inte ifrån dom utan efter dom ^^)
Mickis med ett godisbegär som nästan tog kål på mig och sabina med fötterna på jorden ;)

Vi löste in en bingolottovinst oxå eftersom vi vunnit en ny lott + att jag har vunnit två tidigare så ikväll har vi 7 lotter! haha
Värsta bingolottonördarna ju!
Fast barnen tycker att det är roligt och vi får ju anledning att ha söndagsmys :)

Hahaha.. nu kom jag precis på varför jag känner mig så jävla dålig!

JAG HAR GLÖMT DRICKA KAFFE!

hahaha jag dör hur kan man glömma det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0