Arga lappen?

Har sovit 5 timmar inatt och är trött som en gnu...

Fick höra bästa raggningsrepliken ever igår..

Han - Du kan jag få beställa öl av dig?
Pia - Eh va? Jag jobbar inte här!
Han - Nej jag vet men kan jag det?
Pia - Nej verkligen inte jag jobbar ju inte här!
Han - Synd där missade du din chans att beställa öl åt oss och få en åt dig själv oxå!

Sen vända han ryggen till och vi bah.. öh.. ok... den va ny.. haha

Ja just!

Brynäs vann ju fast jag måste erkänna att jag höll på med annat så jag missade nog det mesta av matchen fast jag hade iaf koll på att det var en period kvar när vissa envisades med att matchen var över ^^

Just ja.. Det har varit en j*vla b****e dörrförsäljare här igår..
När han var hos pia hade han ringt på flera gånger och dessutom bankat på dörren! Sen när han kom hit så skällde Molly och dom där fega krakarna är ju rädda för djur så han ringde bara på en gång men sen när jag kom ut så hade han skrivit så här på min lapp som sitter på dörren...



Ni känner inte mig har han skrivit fast nu har jag ju pratat med grannen (som öppnade dörren så hon vet vilket bolag han jobbade för + att hon fick slänga igen dörren eftersom han inte fattade ett nej) och vaktmästaren så han kommer lixom få det lite hett om öronen för man får ju inte bete sig hur som helst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0