Alfapet

Igår kväll dumpade Mickans kille av Mickan här eftersom han inte vågade komma in eftersom vi var magsjuka..
(Fast slutade med att han satt här till slut ändå.. haha)

Jag, Mickis, Nathalie och Mickan spelade Alfapet och dom andra två låg och sov i varsin soffa..



Mickan tänker och jag tyckte det var ett bra tillfälle att bli fotograferad med jättegurkan jag köpte på Netto :)



Mickis fick ut ordet "helvetet" som sitt första ord :/
Synd att hon tröttnade efter sin fjärde gång för annars hade hon nog vunnit!



Jag vann! (Mickan förlorade =P)



Så här arg blir Mickan när hon förlorar ;)

Nu har Mickan och hennes kille åkt med Nathalie hem så dom får väl en kräkepedemi där men som tur är så har ju Nathalie en katastrof plan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0