Jihaaaa...

Spysjukan in the house kan man säga...

Igår kväll åt vi middag med en kompis till mig allihopa och sen gick jag över till henne för att ev. gå ut en sväng och så ringer Nathalie och säger att Jasse spytt ner halva vardagsrummet...
Så bara att gå hem och börja skura!

Halv 8 imorse ringer Sabina ifrån kompisen och berättar att hon spytt hela natten och att hon kommer hem så nu ligger alla 3 däckade i soffan!

Nathalie som ska åka hem idag laddar inför katastrof och har beställt tv vid sängen, bra filmer och mat som hon kan äta vid ett ev. kräkanfall! haha

Nu ska jag göra mig snygg(are) och gå och smitta ner folk på Kvantum så vi har kräkanfalls mat här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0