Nykomlingen!



Namnet blev Rosé efter den här diskussionen :)

(Vi har ju en katt som var döpt till Baccardie  när vi fick honom som kattunge)

jag- vi måste komma på ett namn..
Jag och Nathalie i munnen på varandra -BREEZER!
Jag- Eller nä det går ju inte, men vin kanske? :D
Nathalie- Meeen mamma!?
Jag- Ok men den får heta Rosé då det går ju eller?

Så nu har vi en liten misse som heter Rosé!

Jag har faktiskt tidigare haft en shettlandsponny som hette rosé men då för tiden visste jag ju inte att hon var döpt efter ett vin :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

passar ju bra då hon kommer från Rosè ns

2012-01-22 @ 15:26:37
Postat av: Ulrika

Ja just ja så långt tänkte ju inte jag :)

2012-01-22 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0