Telefonförsäljare!

Jag hatar telefonförsäljare och slipper ju numera bli uppringd på hemtelen eftersom den fortfarande är trasig!
(fick en ny i julklapp men den funkar inte till ip telefoni så helt oanvändbar.. haha).
Vissa försäljare ringer ju trots NIX! Och ringer man mig och jag svarar så ska dom inte räkna med att jag är trevlig, Dom får skylla sig själva helt enkelt!
Nu är det så att jag dagligen blir uppringd på mobilen istället eftersom jag har abonnemang och det ska tydligen inte gå att blockera mobilsamtal!?
Fick tips om att byta till kontantkort *doh*

Någon som har tips på hur man blockerar oönskade samtal?
Har en iphone 4 så det kanske finns någon app?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0