Tränat!

Nu har jag tränat!
Gud vad jag är duktig!

Nu blir det frulle och sen en prommis med Molly till affären så hon får träna på att sitta och vänta lite..
Inte så poppis eftersom vi börjat med det så sent..men jag springer bara in snabbt och är ute på två röda.. haha
Sist jag gjorde det stod det en jätteful tjej och gjorde grimarser med mobilen i högsta hugg och såg väldigt menande ut "stackars hund som blir lämnad ute i kylan en heeeeel dag" (jag var borta max 3 min).
Mitt stressigaste moment i vardagen.. TURBOHANDLA! :)
Man kanske ska låsa in henne i ett skåp istället?

Just ja förra veckan kom det fram en tant med en hund och frågar vad jag gjort av min förra hund och när jag förklarat så säger hon..
- Ja men det här är samma sort va?

Man bah - öh? Typ.
Teddy var en bordercollie med 25% schäfer och i schäfer stl. Molly är lhasa apso/ tibetans spaniel och en tredjedel så stor.. Jag som trodde att om man hade hund så hade man iaf lite koll på raser osv.. haha



Teddy



molly

Är dom lika?



Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, de är inte alls lika. Jo färgen då kanske men inte annars:)

2012-01-30 @ 14:16:46
Postat av: feztis

Tack! :)

2012-01-30 @ 15:14:27
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nej inte ett dugg fast och jag valde ju henne för att hon var lik Teddy i teckningen :)

2012-01-31 @ 08:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0