Barnledig!

Idag åkte Sabina och Mickis till Nathalie i Eskilstuna och ska stanna där till på söndag!
Och efter jobbet så åt jag,Jasmine och Frida kinamat :)
 
 
Jasmine och frida åt räkchips bla...
 
 
Sen packade tjejerna cyklarna med tält och "väldigt lite kuddar" som grannen sa.. Och så gick vi ner till Fridas pappa och slog upp vårt tält i hans trädgård.. Undrar vad han säger när han kommer hem inatt och upptäcker det! haha
Så nu är jag barnledig och har roat mig med att färga håret och så råkade jag skriva det på Facebook oxå så nu går telefonen varm men det är ingen jag har lust att prata med som ringer så hoppar att svara =P
 
 Nu ska jag gå ut sista med Molly och sen fortsätta njuta av lugnet :)

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Tälta är alltid mysigt! Själv hade jag dock ingen kudde med mig, och känner mig nöjd efter sju veckor längs vägen! :)

Ha en fin dag!

2012-07-21 @ 08:58:14
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0