Äntligen!

Idag när jag stod i kassan på Netto fick jag syn på bärbara telefoner så jag köpte en!
Har tänkt göra det i typ ett halvår ;)

Jag får telefonskrället att fungera och det kommer ton osv. men ringer jag till den så får man singnaler (precis som när vi inte hade någon inkopplad) men inget hörs och det fortsätter ringa när man lyfter luren..
Och det är samma sak när man ringer ifrån den.. Men det står att den ska ladda i 24 timmar så jag väntar väl med att ringa mitt telbolag och morra...

Nu ska jag laga lax och potatis med hollandai sås har Sabina bestämt.
Så bäst att göra som hon säger då ;)


Glöm inte att delta i min tävling där du kan vinna ett iphonefodral i valfri färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0