Överaskning..

Vi har precis varit och hämtat ut paket och Jasmine hoppades på att det var hennes nya väska men sen så skakade vi på det på vägen hem och kunde konstatera att det var "småsaker" i det och jag tjoar..
- JA det är GODIS från gratisgodis! :D

Sabina öppnade och...



Paketet innehöll detta..
1,5 kg Fuselli fullkorns pasta! haha

Efter att ha läst brevet så är det bara att konstatera att jag förmodligen anmält mig som "testpilot" på Kungsörnens hemsida någon gång som jag helt glömt bort och nu ska vi få testa dessa två paket och sen fylla i en enkät och berätta om det var någon skillnad på smaken på dom båda paketen.

Vill du oxå gå med i Kungsörnens testpanel så gör du så här!

För Intresseanmälan

Skickar du ett mail till  Kungsörnen.

Ange ”Intresseanmälan” i ämnesraden och fyll i nedanstående uppgifter om dig själv.

• Namn
• Ålder
• Kön
• Adress
• E-postadress
• Antal barn i hushållet + ålder
• Antal vuxna i hushållet
• Är du intresserad av matlagning?
• Är du intresserad av bakning?
• Motivering till varför du vill vara med i kundpanelen.

Lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0