Jisses!

Idag har jag jobbat och sen var jag och Sabbi på kvartsamtal och efteråt så åkte vi och handlade..
Kom hem och slängde en matlåda i micron och upptäcker att det står 17.30 för Mickis hemkomst ifrån skolresan (hon har sagt 23.30 så har inte funderat så mycket på det) Så jag tar molly och går för att möta henne och 1½ timme senare så får jag tag i henne och hon tjoar i telen..
- Vi är på båten på väg till Nynäshamn! :D
Jag bah- MEH jag står ju på Ramdalen och väntar för det stod på lappen 17.30!
Fick till svar att jag måste ha läst fel men nu när jag kommit hem så står det mycket riktigt 17.30 ^^

Jaja jag fick sitta i solen och Molly fick springa lös med Molle och Torsten ;)

Nu ska jag ÄTA!

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Sv; Korsning?

2012-05-29 @ 20:50:37
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0